Doneer

Ik support ‘Stichting Nomi, een app voor chronische zieke jongeren/kinderen’ Samen maken we van deze actie een succes. Doe mee!

Triodos Bank NL18 TRIO 0379 3130 73

Bedenk een actie

De app komt er wel met hulp van KiKa maar daarna hebben we veel geld nodig om de app voor andere goede doelen te kunnen ombouwen en… weggeven! Jij kunt helpen om dat geld bij elkaar te krijgen. Daarvoor kun je een eigen actie starten en wij helpen jou daarbij! Heb je een goed idee? Neem contact met ons op!

Actie starten!

Spider race 2021

4 juni 2021

De basisschool in Hei- en Boeicop kwam in actie! De leerlingen lieten zich sponsoren door ouders, familie, buren en vrienden. Er werd gelopen over een hindernisbaan, hoe meer rondjes hoe meer geld je kon ophalen voor Nomi!

Opbrengst €5.300!

Haken voor Nomi

Oktober 2021

Haak een sleutelhanger. De opbrengst gaat naar Nomi. Zelf doen? Ga naar de productiepagina > Ballenbak en download het patroon.

Opbrengst Nog onbekend…

Voetbal Event

Zomer 2022

Organiseer met je sportclub een sponsor toernooi. In de zomer van 2022 gaan de voetbalclubs van een stad in Nederland dit doen. Een stadsderby voor Nomi. wie? Houden we geheim tot het gaat gebeuren!

Opbrengst Nog onbekend…