De App

De app is een basisplatform waarop verschillende modules aan elkaar gekoppeld worden, zodat de app voor elke stichting, organisatie of instelling naar eigen behoefte samengesteld kan worden. De app bestaat in feite dus uit verschillende apps in één eigen en beveiligd platform.

= Android en iOS
= Nederlands en Engels
= Basisversies volwassen en kind
= Schermstanden (dag en nacht)

Klik op de App voor de Explainer.

Nomi
Know me
Leer me kennen

maak je
wereld ruimer

Modules

Chat module

Chatten met de hele community, eigen groepchats maken en natuurlijk één op één contact.

Profielen module

Een ‘smoelenboek’ waarin lotgenoten zichzelf voorstellen. Zoek personen die bij je passen, plaats een oproep of volg iemand. Ook is deze module handig om snel namen bij gezichten te vinden.

Events module

Agenda voor offline en online evenementen. Wanneer, waar, hoe laat en andere informatie. Aangeven dat je erbij wilt zijn. Zien wie er nog meer komt.

Livestream module

Mensen thuis de mogelijkheid bieden om toch bij activiteiten aanwezig te zijn. Maar ook geschikt voor online trainingen, discussies, enz.

Parental module

Voor ouders. Gereed in mei 2023. Als een kind ziek is, is de hele familie ziek. Ouders hebben vaak ook de behoefte om met elkaar in contact te komen om oplossingen te delen, steun te bieden of dingen te regelen. Deze module is breder inzetbaar, bijvoorbeeld als een doelgroep uit meer groepen bestaat zoals jonge kinderen en tieners.

Gaming module

In ontwikkeling. Wij ontwikkelen games met als doel stressreductie: Spanning Reduceren door Gaming, SPARGi. Het gaat daarbij niet zozeer om het scoren, maar om de beleving, het stimuleren van de eigen fantasie en daardoor afleiding. We zijn bezig met het bouwen van de eerste devices voor de kinderafdelingen van het Isala ziekenhuis in Zwolle.

Prikbord module

Alles wat een groep wil delen, ruilen en aanbieden. Advertenties, tips, enzovoort

Informatie module

Met deze module op de Homepage kan een eigen ‘bibliotheek’ aangelegd worden. Artikelen; films; podcasts en rubrieken als ‘Mijn Verhaal’, waarin kinderen en jongeren hun eigen ervaringen, foto’s en films kunnen delen.

Veiligheid

Veiligheid is essentieel, zeker wanneer kinderen en jongeren de doelgroepen van een stichting of instelling zijn. Daarop is onze app gebouwd. AVG ingericht en beveiligd.

=          Strenge, gecontroleerde intake van gebruikers.

=          Berichten en foto’s worden versleuteld (encrypted)

=          Gebruikers kunnen andere gebruikers blokkeren

=          De redactie kan gebruikers tijdelijk blokkeren en verwijderen

=          Chats kunnen door de redactie verwijderd worden

=          Gebruikers kunnen zich direct afmelden,

Al hun gegevens worden dan ook gelijk verwijderd

=          Teksten worden na bepaalde tijd automatisch verwijderd

=          Foto’s worden na bepaalde tijd automatisch verwijderd

De verschillende chatfuncties kunnen per gebruiker aan- of uitgezet worden door de redactie. Dit kan handig zijn om eerst te zien of een nieuwe gebruiker ook echt bonafide is voordat alle chatfuncties volledig gebruikt mogen worden. Het is ook een handige beperkingsmogelijkheid voor ouders die dat willen.

Redactie website

Bij de app hoort een zelfstandige administratie- en redactiewebsite. Hiermee kan iedere stichting of instelling de eigen lotgenotenapp bedienen. De ledenadministratie; het invoeren van evenementen; het plaatsen van content op de homepage (foto’s, felicitaties, oproepen, etc.) en online events streamen. Vanuit hier regelt iedere redactie eenvoudig alle eigen interactie met haar doelgroep.

=          Ledenadministratie en gebruikersbeheer

=          Veiligheidsinstellingen per gebruiker in- en uitschakelen

=          Beheer eventagenda

=          Livestreaming