Vertel je verhaal

Bij een contactapp hoort een plek waar je je verhaal kan delen met de rest. Muziek, tekst, tekening, animatie of film, in de toekomst wordt dat mogelijk op de app zelf. Tot die tijd is een eigen YouTube kanaal een prima alternatief. Wil je zelf al aan de slag maar heb je hulp of advies nodig? Neem contact met ons op! Om voor nu alvast wat ideeën op te doen ga je naar NOMI TV.

Nomiland

Nomiland is een reeks korte animatie-avonturen voor jonge kinderen. Korte verhaaltjes die op een luchtige manier een onderwerp behandelen dat jij kwijt wil. Stichting Nomi kan je helpen bij het maken van je eigen animatiefilm.

Rouwceaan

Bart van Twillert laat in een spannende vijfdelige animatieserie de vijf stappen in het proces van rouwverwerking zien. Het is een serie voor jongeren. Kijk naar de eerste aflevering ‘Ontkenning’. We hopen dat we genoeg funding krijgen om de hele reeks af te kunnen maken.

Contact

Deze documentaire is een voorbeeld hoe je je eigen verhaal kunt delen. Hier vertellen de ouders van Alicia en Samantha over hun eigen situatie en hoe belangrijk contact (en vriendschap) zijn bij ziekte.